Статистика показує, що більшість офісних співробітників страждають від надмірної ваги і проблем з шлунково-кишковим трактом. Ми розповімо вам про 10 помилок трудоголіків, позбувшись від яких, ви з легкістю повернете собі стрункість і здоров'я, а також помітно підвищите працездатність.

Помилка № 1. Стрес і дефіцит сну

Тривоги і занепокоєння, які властиві трудоголікам, сприяють набору ваги і формуванню жирових відкладень. Те ж саме можна сказати і про хронічне недосипання. Дефіцит сну і стресові ситуації уповільнюють метаболізм і процеси обмінного характеру, що вкрай шкідливо для фігури.

Помилки трудоголіків які призводять до проблем зі здоров'ям

Помилка № 2. Недолік руху

Сидячий спосіб життя — одна з головних причин виникнення проблем з вагою. Фізична активність необхідна не тільки для стрункості, але і для здоров'я. Тому намагайтеся хоча б один раз на впродовж 2 годин влаштовувати собі легку розминку.

Помилка № 3. Занадто багато кави

Кава бадьорить і тонізує, проте у всьому слід знати міру. Ні в якому разі не варто замінювати воду кавовими напоями! Вживайте не менше 2 л чистої води протягом доби. А поліпшити смакові якості напою можна, додавши у воду пару лимонних часточок.

Помилка № 4. Тривале сидіння

Вчені довели, що занадто довге сидіння, недолік рухової активності порушують процеси кровообігу і мікроциркуляції. В результаті ви отримаєте не тільки надлишкову вагу, але і в'ялу шкіру, целюліт, апатію і синдром хронічної втоми.

Для того щоб уникнути подібних проблем, досить періодично вставати зі стільця, міняти положення тіла, влаштовувати невеликі прогулянки. Навіть якщо у вас зовсім немає часу, спробуйте, наприклад, добиратися до робочого місця не на транспорті, а пішки (якщо це, звичайно, можливо).

Помилка № 5. Їжа перед екраном монітора

Примусьте себе відмовитися від звички є на робочому місці. Перебуваючи в процесі активної трудової діяльності, ви просто не помічаєте, що вже наситилися і вживаєте набагато більше їжі, ніж потрібно. Виділіть собі для обідньої перерви певний час і знайдіть для цих цілей підходяще місце за межами робочого кабінету.

Помилка № 6. Голодування

Іноді в робочій суєті ви просто забуваєте поїсти. В результаті травна система починає функціонувати в стресовому режимі, зберігаючи «про запас» все, що ви їсте, у вигляді жирових відкладень.

Помилка № 7. Перекушування

Дні народження та інші колективні свята, запропоновані колегою чіпси або горішки — все це призводить до набору зайвої ваги. Відмовтеся від будь-яких перекусів. Вживайте їжу 3 рази в день, бажано в один і той же час.

Помилка № 8. Нецікава і монотонна діяльність

Виявляється, нецікава робота може зіпсувати не тільки настрій, але і вашу фігуру! Від нудьги і монотонності дій люди часто намагаються позбутися, заглушаючи неприємні емоції за допомогою їжі. Постарайтеся розібратися в причинах проблеми і змінити подібну ситуацію.

Помилка № 9. Харчування у відрядженнях

Під час перельотів, відряджень люди, як правило, вживають пропоновану калорійну і шкідливу їжу. Подбайте про своє харчування завчасно і захопіть з собою корисну їжу (йогурти, фрукти). Вибираючи кафе для переговорів, віддавайте перевагу закладам, які пропонують здорове харчування.

Ошибка № 10. Питание в столовых

Більшість офісних їдалень не можуть похвалитися збалансованим, правильним і корисним меню. Тому замість відвідування їдальні беріть їжу для обіду з дому. В крайньому випадку вибирайте з меню найпростіші страви, наприклад, відварну гречку і овочевий салат.